11 czerwca, 2013

Jak szybko poradzić sobie z pryszczem ?

Cześć Kochani :)

Dziś chcę podzielić się z Wami moim sposobem na pryszcze, pryszczyki i czarne wągry. Nie jest to przyjemna sprawa ani dla Pań, ani dla Panów. Myślę, że wszyscy w pewnym okresie swojego życia zmagaliśmy się z tym problemem i wielu z Nas wciąż toczy tą walkę. I fakt nie jest proste okiełznanie buzi z problemem trądziku. Zwykle trwa to kilka lat, od nastolatka 13-14 lat do 20 lekko.
Kiedyś na pewno bliżej opowiem swoją historie i spostrzeżenia związane z tym nie zbyt miłym doświadczeniem. Pod już koniec moich zmagań w jednym z odcinków w Pytaniu na śniadanie, moja mama usłyszała o tym właśnie przepisie - aspirynie. Wypróbowałam to prawie natychmiast.
 Efekt - zniewalający ! Jest to najlepsze cud lekarstwo które do tej pory spotkałam

CO I JAK ... 
Potrzebujemy tak naprawdę tylko aspirynę Bayera. 2 lub 3 tabletki skraplamy wodą, wystarczy żeby się rozpuściła i smarujemy buzie. Rzecz jasna maź ta nadaje się również na inne miejsca dotknięte trądzikiem, plecy czy ramiona. Po zaschnięciu kiedy zaczyna wysychać i kruszyć się z ciała możemy zmyć. Ja zwykle robię przy okazji delikatny peeling połączony z masażem buzi. Efekt naprawdę niesamowity, pryszczy na drugi dzień nie ma. Naprawdę :) 




Mam nadzieję że u Was również sprawdzi się z takim samym świetnym efektem. Piszczcie jeśli wy również tego używacie, jakie są wasze odczucia :)



Pozdrawiam, 
Kasiek :) 

2 komentarze:

  1. Ta aspiryna faktycznie bardzo pomaga na te pryszcze? Hmm.. ja mam bardziej problemy z kaszką niż pryszczami. Ostatnio dużo czytałam i słyszałam na temat żelu EPIDUO na tradzik, ktory jest niby genialny. Ale mozna go tlyko nabyc u dermatologa. Bede musiala go zdobyc. Ale ta aspiryne tez musze wyprobowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aspiryna jest świetna, niedawno dermatolog przypisał mi maść DUAC no i narazie bardzo sobie chwale pozbyłam się kaszki z czoła ;)

    OdpowiedzUsuń