27 marca, 2014

Rapid Ruby Rimmel 60 seconds

Dzień dobry :)

Choć patrząc za okno można by się zastanowić.. no dobrze, smęcić Wam nie będę, aczkolwiek czy Was też ta pogoda tak strasznie dobija ?

Ale nie jest najgorszy... bo zrobiliście mi dzisiaj wielką niespodziankę ! :D Ponad 10 tysięcy wejść na mojego bloga :) Strasznie się cieszę i dziękuję za to, że obdarzyliście mnie wielkim zaufaniem :) Za towarzystwo i poczucie, że nie piszę tego sama dla siebie :) Dla mnie to naprawdę wielka satysfakcja.

Tak więc przechodząc do sedna dzisiaj opowiem Wam co nie co o klasyku w "makijażu" paznokci czyli winnej czerwieni.





Lakier RIMMEL 60 SECONDS 

Kolor: Rapid Ruby 320 
Pojemność: 8 ml
Cena: ok. 10 zł.
Dostępność: drogeria Rossmann




Moja opinia:

Pędzelek - Niestety ale jestem zawiedziona pędzelkiem. Jest gruby przez co nabiera się dużo lakieru i nie fajnie maluje się nim paznokcie. Co do reszty, kolor bardzo mi się podoba. Zrobiłam dwa zdjęcia z czego na drugim jest bardziej realistyczny kolorem. Nie odpryskuje. Tak jak obiecuje producent schnie bardzo szybko. Można malować paznokcie tylko raz, moim zdaniem jest to wystarczająca warstwa.
Co do barwienia paznokci, jak zawsze pod mocne lakiery proponuję bazę. Natomiast, przy pierwszych dwóch użyciach nie pozostawił po sobie śladu ale po ostatnim niestety płytka była lekko zaczerwieniona.

Ocena: 4/5  , -1 za nie fajny pędzelek.

Taki kolor paznokci pasuje zawsze, wszędzie i do wszystkiego dlatego nazwałam go klasykiem. Podobnie jak french manicure jednakże moim zdaniem czerwień jest zdecydowanie jest najlepszym kolorem do wyeksponowania kobiecości. :) Czy używałaś go już prędzej ? Sprawdził się na twoich pazurkach ?
Daj znać !


A teraz muszę wygłosić swój osobisty apel: SŁONECZKO KOCHANE WRÓĆ DO NAS !



Miłego dnia ! 
Kasiek

1 komentarz:

  1. Dzisiaj kupiłam ten lakier, ja osobiście uwielbiam pędzelki 60 Seconds! Kolor jest piękny, kocham czerwienie, ale najbardziej takie ciemniejsze, winne -taki jest ten Rimmel'ek. Nie widzę wad, jak dla mnie perfekcyjny! :)

    OdpowiedzUsuń