07 lutego, 2014

Tortillowe koreczki

Witam wszystkich :)

Po pierwsze bardzo cieszą mnie Wasze tak liczne odwiedziny :) Dziękuje!
Jeśli już jesteście zostawcie po sobie jakiś ślad, to dla mnie bardzo ważne żeby wiedzieć czy to co pisze tutaj jest ok, interesuje Was, co o tym myślicie ? :)

A dziś jak już wcześniej zapowiadałam mam dla Was coś specjalnego. Idealnego na weekendową przekąskę... no bo w końcu dziś już piątek, weekendu początek :) W ostatnią sobotę miałam przyjemność jeść te pyszności zrobione przez Martę na urodzinach. Były naprawdę przepyszne, sposób wykonania wyglądał na prosty i szybki więc teraz postanowiłam zrobić je sama.



Potrzebujemy:
- 1 ogórka konserwowego,
- 1/4 papryki czerwonej,
- placki tortilli,
- serek fromage / śmietankowy
- 6 plastrów szynki,
- 6 plastrów sera Gouda
- wykałaczki

Jest to porcja na dokładnie 4 placki tortilli.




Sposób przygotowania:

1. Placek tortilli smarujemy cienką warstwą serka fromage/śmietankowego.
2. Wykładamy w rzędzie średnie paski ogórka/papryki, poniżej szynkę i niżej ser. 
3. Zwijamy tortille maksymalnie zaciskając.
4. Zwijamy w folię i odkładamy do lodówki.
5. Po kilku godzinach wyjmujemy, kroimy małe ruloniki co 2 cm i przekłuwamy wykałaczką.

I gotowe :)




Ja zrobiłam też jedną z moimi ulubionymi składnikami. Dosypałam na serek kilka przypraw: bazylię, oregano i tymianek. Zamiast szynki użyłam salami. I dodałam wąziutko sera pleśniowego.
 Wyszła bardzo smaczna kompozycja:)

Jeśli sprawdzicie przepis, dajcie znać :)

Pozdrawiam ! 
Kasiek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz