01 czerwca, 2013

Moje własne DIY

Ostatnio bardzo na topie są wszelakie rzeczy Ombre, tudzież spodnie, spodenki, bluzki, katany. Postanowiłam wypróbować owe pomysły na swoich starych dawno nie noszonych spodniach i coś jeszcze... czego do tej pory w sieci nie widziałam :) 

Spodenki, wybielane, lekko przetarte z prewej strony, + koronkowa kieszonka :) Rzecz jasna zrobione z zupełnie starych nieco spranych dżinsów.  




 No i owa mała niespodzianka, kolczyki Ombre :D
 Bardzo prosto takie zrobić :) Od czasu do czasu bawię się trochę modeliną z której te kuleczki właśnie powstały. Do ich wykonania potrzeba jedynie:

- termoutwardzalnej modeliny, 2 kulki o średnicy 1,2 cm, 
- haczyka lub bigla do zawieszenia, jeśli nie posiadamy nowych, możemy wykorzystać jakąś pare również od starych nie noszonych już kolczyków,
- lakier bezbarwny i  biały lecz nie pokrywający w całości, ja użyłam lakieru odżywki Eveline. 

Przepis: lepimy kuleczki, wbijamy haczyki, gotujemy w gorącej wodzie 10-15 minut, malujemy lakierem bezbarwnym, po wyschnięciu od połowy białym, ostatni raz po wyschnięciu na koniuszku jeszcze raz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz