10 czerwca, 2013

Perfecta SPA maska-serum & szafirowy peeling do rąk

Witam Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją peelingu i maski do skóry dłoni. Produktu który oferuje nam firma Perfecta w tak zwanej wersji duo lub full. Możemy do go dostać w drogerii np. Rosmann za ok. 2,50 zł. Nie jestem zwolenniczką masek i peelingów drogeryjnych ale postanowiłam to sprawdzić ze względu na zachęcającą cenę oraz opis producenta. Mianowicie, wygląda to tak.






Zaczynamy od peelingu na dłonie.


 Pierwsze wrażenie to przede wszystkim bardzo ładny i przyjemny zapach pomarańczki. Peeling w swojej konsystencji przypomina enzymatyczny peeling. Po zakończeniu zabiegu na skórze utrzymywała się delikatna prawie nie wyczuwalna maź przypominająca parafinę/olejek o którego obecności informuje nas producent. Wielki plus za to niestety trwało to praktycznie chwilkę. Moja skóra nie ma problemów z rogowacieniem natomiast wydaje mi się, że peeling ten jest nieco zbyt delikatny. 



 Następnym krokiem jest maska-serum do dłoni. 



W swojej konsystencji przypomina zupełnie zwykły krem. Po rozsmarowaniu i wcieraniu w skórę zanika. Ma przyjemny zapach tak samo jak peeling delikatnej pomarańczki. Po umyciu dłoni z maski efekt.. jest mizerny. Dłonie faktycznie są lekko zmiękczone ale skóra ewidentnie nie jest specjalnie nawilżona. 

Całe opakowanie może starczyć na dwa takie zabiegi. Niestety ja już nie skorzystam. Duo od Perfecty w mojej ocenie jest naprawdę średnie i nie polecam, zdecydowanie. Ten zabieg nie ma zbyt wiele wspólnego z regeneracją, jest to ewentualnie tak zwany motyw 'przed imprezą' - na chwile. 

W związku z tym, że ten produkt okazał się jak dla mnie mizerny jeszcze dziś przybędę do Was z peelingiem  i maseczką domowej roboty które nie zawiodły jak dotąd moich dosyć wysokich wymagań kosmetycznych.

Pozdrawiam Kasiek ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz