05 lutego, 2014

EFECTIMA Age Protect maseczka błotna

Cześć Kochani, dziś krótki post na wieczór.

Lubie bawić się co jakiś czas różnymi dziwactwami które nakłada się na buzie, mają sprawić cuda, natomiast cudem jest jeśli skończy się bez uszczerbku na zdrowiu.
Dziś o EFEKTIMIE, maseczce przeciwzmarszczkowej z błota mineralnego, wyciągu orchidei i glinki porcelanowej. Już tłumaczę skąd u mnie maseczka przeciwzmarszczkowa :) Na szczęście zmarszczki jeszcze mnie nie dotyczą, jednakże wychodzę z założenia że maseczki przeciwzmarszczkowe (nie liftingujące!) mają w swoich składach rozmaite substancje odżywcze, regeneracyjne i nawilżające - które przydają się skórze w każdym wieku.




Maseczka zawiera 70% substancji organicznych, stymuluje wzrost elastyczności i efekt wzmocnienia naskórka. Głęboko wnika w pory, absorbując zgromadzone zanieczyszczenia. Efekt - świeża i promienna cera, zmniejszona widoczność zmarszczek.

Sprawdziłam i polubiłam. Maseczka ma konsystencje białego kremu. Bez problemu się ją nakłada. Posiada przyjemny zapach. Kiedy delikatnie zasycha na buzi nabiera złocistej barwy. Zmywa się bez problemu. Efekty ? Zauważalne :) Cera jest wygładzona, zmiękczona, wygląda na świeżą i wypoczętą. Zmarszczek jak każda nie usuwa ale zdecydowania poprawia wygląd buzi :) Polecam. Nic dodać nic ująć.


Cena: 3,69 zł./ 7 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann
Ocena: 5/5


PS. Ja dorwałam ją w promocji 2 w cenie 1 w Rossmanie gdzie kosztowała 3,69 zł. / 7 ml. więc w komplecie jak najbardziej cena atrakcyjna.


Kasiek ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz