24 maja, 2013

1 post, podstawa pielęgnacji dłoni :) zapraszam !

Witam Was serdecznie ! :)

To zdaje się mój pierwszy blog nieco bardziej 'poważniejszy'.
W swoim życiu obrałam zupełnie inny kierunek całkiem pomijający moje zainteresowania. Lubie to czym się zajmuje ale nie da się ukryć, że pozostałe zainteresowania szukają gdzieś swojego ujścia. A jest ich zdecydowanie zbyt wiele dlatego też powstał ten blog. Chcę pokazać Wam to co lubię oraz co warto znać i wiedzieć, czy to w pielęgnacji czy w kuchni. Mam nadzieje że w czasie blogowania będę też bardziej na czasie w ciąż nowych nowinkach kosmetycznych czy modowych. :)

1 post czas zacząć :)

Chcę powiedzieć Wam o mojej codziennej pielęgnacji dłoni. Myśle, że dla każdej kobiety ta część naszego ciała jest niezmiernie ważna ponieważ utrzymanie zawsze pięknej skóry dłoni jak i paznokci nie jest takie proste. My kobiety mamy bardzo delikatną skórę, którą często narażamy na niesprzyjające warunki, czy o mycie naczyń, sprzątanie, uprawianie ogródka...

Po pierwsze aby utrzymać piękny wygląd dłoni potrzebujemy witamin. Czyli zdrowa bogata w owoce i warzywa dieta, soczki marchewkowe i woda (ok.2 l dziennie) również są mile widziane a jeśli nie do końca jesteśmy tego zwolenniczkami polecam witaminki w kapsułkach.
   80 kaps. / ok.20 zł.

Zwykle jednak nawet to nie wystarczy. Na szczęście technologia wraz z chemią wychodzi nam na przeciw. W sklepach mamy całe długie półki wyłożone różnorodnymi kremami do rąk i paznokci.
Mój zestaw wygląda tak :)


Krem - Neutrogena do rąk i paznokci, ja kupiłam go w Rossmanie za ok. 12 zł. 
Odżywki do paznokci : 
- SOS do kruchliwych i łamliwych paznokci (ok.8 zł),
- bielsze piękniejsze paznokcie (ok.8 zł.), 
- paznokcie twarde jak diament (ok.8 zł.), 
Zdecydowanie wszystkie są świetne i ich działanie zgadza się z tym co obiecuje producent. Moją ulubioną jest SOS natomiast 'wybielającą' płytkę paznokcia polecam pod czerwony lakier. 

Bez pilniczka oraz polerki również się nie obejdzie. 
Natomiast jest to niesamowity efekt za zupełnie malutkie pieniążki. 





Buziaki Kasiek :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz