15 lipca, 2013

Bielenda Masło do ciała Olejek Arganowy zdecydowanie na TAK :)

Cześć Kochani :)

Razem ze mną na wakacjach było również masło do ciała Bielendy, Olejek Arganowy.




Masło do ciała Bielendy przeznaczone jest do skóry bardzo dojrzałej i suchej.
 Bogate w kwas hialuronowy, koenzym Q10 i masło karite. 
200 ml / 15 zł. 




 Zdecydowanie pozostanie moim ulubieńcem :)

Kosmetyk ten pochodzi z linii Olejek Arganowy czyli krem na dzień, noc, wygładzające serum punktowe i masło do ciała.

Masło ma bardzo miłą konsystencje. Nakładałam je zawsze po kąpieli i rano. Posiada przyjemny nie za mocny zapach. Nakładałam całkiem sporą warstwę kosmetyku, czemu nie mogłam się oprzeć ponieważ świetnie relaksuje skórę i jak na masło bardzo dobrze się wchłania. Moje ciało pozostawało świetnie nawilżone. Dodatkowo - spisało się na medal kiedy każdego dnia wystawiałam swoją skórę na bardzo duże upały. Teraz smaruje się nim po każdej kąpieli i efekt jest cały czas ten sam. Nawet powiedziałabym, że kondycja mojej skóry się poprawiła. Jestem z niego bardzo zadowolona :) Kosmetyk godny polecenia :) 

W przyszłości chętnie spróbuję również innych kosmetyków z tej serii, jeśli będę nimi tak zachwycona jak masłem to na pewno zaprzyjaźnimy się na dłużej. Macie może już jakieś doświadczenie z nimi ? Jeśli ta czekam na odzew z niecierpliwością :)


Trzymajcie się ciepło,
 Kasiek :) 


1 komentarz:

  1. właśnie testuje olejek arganowy 3w1 z Bielendy i zastanawiam się nad kupnem tego masła ;) Olejek jest całkiem spoko a produkty z linii arganowej jak czytam maja pozytywne recenzje. Chyba się skuszę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń