14 lipca, 2013

Effeclar Duo mój trądzikowy ulubieniec :)

Cześć Kochani :)

Trądzik w każdej postaci jest znany dokładnie każdemu z Nas. Niestety :(
Sama zmagałam się z jego najgorszymi postaciami bardzo długo i kiedy udało mi się w miarę wyleczyć i po części na pewno wyrosnąć przychodzi do mnie z wizytą tylko okazjonalnie. Natomiast trądzik w postaci najbardziej popularnej czyli wągrów nie opuszczał mnie na krok. Od zawsze marzyła mi się gładka buzia, no dobra.. przynajmniej taka z maks jednym wypryskiem i 3 mini mini... No i udało się :)

Przedstawiam Wam Effeclar Duo firmy La Roche-Posay prosto z Francji. 








Effeclar Duo został mi polecony przez Panią dermatolog. Jest to już moja drug tubka, pierwsza nabyłam przez allegro drugą w aptece kosztuje od 36 zł do 65 zł z tego co się orientowałam.
Cała tubka to 40 ml, używany rano i wieczorem wystarczył mi na około 4 miesiące.

MOJA OPINIA

Generalnie jest to naprawdę świetny wręcz najlepszy krem dla skóry ze skłonnością do zmian trądzikowych. Praktycznie wszystko zgadza się z opisem producenta. Wszelkie zmiany wychodzą dużo dużo rzadziej, naprawdę od święta. Skóra szybciej sobie z nimi radzi. Buzia nie jest tłusta, jest za to zmatowiona ale też nie przesuszona. Ponadto jest to mój ideał na bazę pod make-up. Tworzy jakby barierę ochronną na cerze nie powodując przy tym zatkania porów. Krem identycznie jak wyraził to producent przywraca skórze równowagę. Krem jest godny szczerego polecenia i z tego co czytałam pomógł już wielu osobom. Myślę, że nasza przyjaźń jeszcze troooochę potrwa. Moim zdaniem nadaje się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Choć moja cera nie przesusza się przez niego wiem, że bardziej wrażliwa może sobie z nim nie poradzić i konieczne będzie używanie dodatkowo czegoś nawilżającego. Może pomoże i Tobie ? 

Jeśli używacie lub używaliście dajcie znać, jestem bardzo ciekawa waszych odczuć :)



Pozdrawiam, Kasiek :)

1 komentarz:

  1. słyszałam że jest dobry muszę się kiedyś na niego skusić.Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń