22 lutego, 2014

Kulki bounty

Witajcie Kochani :)

Jak Wam mija weekend ? :) Mam nadzieje że dobrze, przy tak pięknej pogodzie nie można mieć złego humoru ! :) Ja już w piątek przygotowałam słodki smakołyk na urozmaicenie weekendowego menu. Dziś pokaże go wam, Panie i Panowie, przed Wami...

Kulki Bounty :)


To pyszna słodycz przypominająca baton Bounty albo słodkie kulki Rafaello. Przygotowanie zajmuje tylko chwilkę a pychoty wystarcza na cały weekend. 

Potrzebujemy:
- 100 ml śmietanki 30%,
- 70 g cukru pudru,
- 70 g masła,
- 200 g wiórków kokosowych, 
- pół tabliczki czekolady gorzkiej.

Przygotowanie:
1. Wiórki mieszamy z cukrem pudrem bardzo dokładnie w misce.
2. Śmietankę podgrzewamy razem z masłem do rozpuszczenia.
3. Mieszamy powyższe składniki ze sobą, następnie wkładamy do lodówki na około 30-40 minut.
4. Kiedy masa zastygła formujemy kulki, możemy robić to w dłoniach lub przy pomocy łyżki do lodów. 
5. Roztapiamy czekoladę w kąpieli wodnej i polewamy nią nasze kulki posypując je wiórkami kokosowymi na sam czubek.





I gotowe :) Smacznego :) 








Przepis prosty, składników niewiele, smak - boski ! 
Dziękuje za przepis Ani u której to pierwszy raz posmakowałam tej okrągłej przyjemności. 

A Wy upichciliście coś dobrego ? :) Jeśli tak pochwalcie się :) 
Życzę wszystkim miłego weekendu, odpocznijcie Kochani :) 

Pozdrawiam,
Kasiek ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz