17 stycznia, 2014

Eveline SOS do łamliwych i kruchych paznokci

Cześć Kochani :)

Dziś chcę podzielić się z Wami fantastycznym odkryciem jakiego dokonałam około rok temu szukając czegoś co pomoże moim króciutkim paznokciom jakoś wyglądać. Jakoś, bo łamała się nie tylko warstwa płytki będąca poza palcem ale warstwowo odrywała się też ta na stałym połączeniu z nim. Już kiedyś wspominałam o niej jednakże z racji tego, ze wciągu roku sięgam po nią około 3 razy (a teraz jest ten czas) myślę, że warto poświęcić jej osobny post :)

Eveline SOS do łamliwych i kruchych paznokci




To co mówi producent:



Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol,  Phthalic Anhydride/ Timellitic, Anhydride/ Glycols Copolymer, Cellulose Isobutyrate, Nirtocellulose, Aqua, Formaldehyde,  Aqua Tributyl Citrate, Surose Benzoate, Acrylates Copolymer, Camphor, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Alcohol Denat, N-Butyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Hydrolized Collage, Citric Acid, Calcium Pantothenate, Phosphoric Acid, CI 17200.

Rozpuszczalniki, Regulator lepkości, substancja łatwo palna, Utwardzacz, Zmiękczać, Kolagen
Kwas z wit. E, Naturalny konserwantPigment, nieznaleziono


Sposób użycia:
 Malujemy 1 warstwę każdego dnia, pod koniec 3 zmywamy i nakładamy od nowa i tak przez 3 tygodnie. 

Cena: 11,39 zł.

Moja ocena: Zdecydowanie 10/10 ! Fenomenalnie naprawia moje paznokcie za każdym razem. Efekt nie utrzymuje się tylko po użyciu ale około 3 msc później. Muszę tu wspomnieć też, że notorycznie maluje paznokcie co oczywiście sprawia, że efekt nie ma szans trwać dłużej. Jest łatwa i szybka w użyciu, nie schnie godzinami tylko kilka sekund. Używam już 4 sztukę więc moja opinia ma swoje faktyczne podłoże :) Natomiast to o czym nie można zapomnieć a o czym czytałam jako główny powód zniechęcenia innych pań, to ból. Jak jest faktycznie - przez pierwsze 2 dni odczuwamy, że mamy paznokcie. Nie jest to jakiś spektakularny ból. Jest to tylko czucie, że są. :) naprawdę ! Jednocześnie, im w gorszym stanie są moje pazurki wydaje mi się odczuwalny bardziej. Nie dotyczy też wszystkich -u mnie zwykle małe paluszki i kciuki :) Tak więc reasumując - po prostu godne polecenia !

Ps. Kiedy szukałam informacji o odżywce znalazłam kilka relacji z tego jak podobno może ona zniszczyć paznokcie przez Formaldehyd który ma w składzie. Mnie osobiście to nie spotkało ale w związku z tym radzę uważać :)



Kasiek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz