07 stycznia, 2014

Noworoczne, styczniowe postanowienia.

Cześć i czołem wszystkim Wam :)

Wczoraj wieczorem przesiadując na blogu Rouliny (czeszesie.pl) natchnęła mnie inspiracja na tworzenie nowych postów dotyczących pielęgnacji moich włosów. Powstał już 1 :) Jutro postaram się wrzucić 2. I rozmyślając nad tym, jakby tu zrobić żeby udało mi się dotrzymanie chociaż tego - systematyczność i sprawdzanie efektów doszłam do wniosku, że warto było by sobie wyznaczyć krótko terminowe cele. Takie które są choć w 50% realne do zrealizowania. No i takie z których efektów czy też działań mogę faktycznie wywiązać się i podsumować je. Dla mnie najlepiej wygląda perspektywa tych celów tylko na miesiąc, ponieważ nie zapomnę o nich (mam nadzieje :D) i działania nie mogą być zakładane zbyt bardzo szczegółowo to znaczy: pójdę pobiegać 2 razy w tygodniu zamiast we wtorek i sobotę bo jak znam siebie na pewno coś mi wypadnie :) To samo tyczy się bloga, nowych postów dotyczących włosów i tak dalej, i tak dalej. Ale jeśli nie założę zbyt wiele, a to zrealizuje będę z siebie bardzo dumna a to już pierwszy krok do będący najlepszą motywacją. :)

 Tak więc moi mili, ja zmykam przygotowywać nowy post a wam życzę dobrej nocy !

Pozdrawiam, 
Kasiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz