27 lutego, 2014

Lody raz proszę :)

Witajcie moi Drodzy czytelnicy :)

Dziś święto pączka, więc wszystkim życzę smacznego ! :)
Ja samej idei i święta nie popieram, ale na jednego pączka chętnie się skusze i nie potrzebuje do tego święta. Nie specjalnie chcę tu debatować o Tłustym Czwartku, każdy z nas sam zdecyduje, czy tego pączka zje czy nie. W zamian za to, przychodzę dziś do Was z .. lodami ! Tak Kochani, 2 dni temu mając chwilę dla siebie, szperałam po internecie szukając nowych prostych inspiracji na różnorakie smakołyki. Leniuch ze mnie i gotować ochoty nie miałam.. ale coś szybkiego i prostego skonstruować chciałam. Naszła mnie ochota na lody. Szybkie spojrzenie do lodówki - hm półki są :D No dobrze więc potrzebuje minimalistycznego składu :) Klik, klik i znalazłam. Przedstawiam Wam trzy składnikowe lody czekoladowe :)





Potrzebujemy:
- 250 ml śmietanki 30%
- czubatą łyżkę cukru pudru
- łyżeczkę kakao

Możemy dodać:
- pokruszone herbatniki,
- cukru waniliowego,
- wiórki kokosowe,
- potartą czekoladę,
- rozdrobnione orzechy włoskie/laskowe,
- migdały,
- pół łyżeczki kawy,
- rodzynki, 
- kilka kropel cytryny...

Co kto lubi :)

Jak robimy ?
Śmietankę ubijamy, dodajemy cukru pudru oraz nasze ulubione składniki i przez chwilę miksujemy. Masę wkładamy do plastikowego pojemnika (może być np. po lodach) i wkładamy do zamrażarki na 2 godzinki.
I gotowe :) Życzę smacznego :)

Lody są pycha, po kosztach i mogą czekać w zamrażarce na chwile kiedy nasz osobisty leń nie będzie miał ochoty biec do sklepu :)





Kochani życzę Wam smacznego Tłustego Czwartku ! :)

Kasiek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz