07 marca, 2014

Stara, nowa przygoda z Oriflame

Cześć Kochani :)

Dawno dawno temu, byłam konsultantką Oriflame. Właściwie nigdy nie przestałam aczkolwiek były momenty większej i mniejszej aktywności. Im cieplej robi się za oknem tym więcej mam w głowie pomysłów :) I to właśnie jeden z nich. Kiedyś byłam bardzo zadowolona z tych kosmetyków i wciąż mam ich troche na półce. Czemu jeszcze Wam nie pokazałam moich hitów ? :( Już niedługo je zobaczycie :) 

W weekend pojawi się moja nowa recenzja niespodzianka :) Teraz mogę pokazać Wam moje ulubione kosmetyki:  ulubione perfumy, moje i mojego faceta,
 
róż do policzków którego używam codziennie i naprawdę go uwielbiam, zestaw Spa,
olejek na gorąco do włosów kokosowy, scrub i olejek do pielęgnacji - MUST HAVE :D 


Kto chętny do obejrzenia w wersji papierowej lub zamówienia zapraszam do kontaktu: 
kasia.grodzisko@gmail.com 


Miłego weekendu :)
 Kasiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz